Etiket arşivi: Lambuka ve Yazılı Orkinos Avı

LAMBUKA AVI

Bu galeri 6 fotoğraf içeriyor.

Lambuka Avı : Lambuka Ne Zaman Avlanılır Antalya körfezine temmuz ayı ortalarında girerek ve eylül ayı başı gibi geçişini bitirir. Akdeniz’e sınırı olan ülkelerin kara sularından geçip okyanusa doğru olan yolculuğuna devam eder. Genel anlamda bildiğimiz bu takvimdir. Ama Adrasan’da uzun yıllar … Okumaya devam et

Daha çok galeri | 6 Yorum

AKYA OLTASIYLA LAMBUKA AVI YAPTIK

Bu galeri 2 fotoğraf içeriyor.

Akya Oltasıyla Lambuka Avı Yaptık : Lambuka okyanus balığıdır. Adrasan’da 20 Temmuz gibi başlayan geçişleri, Eylül başı gibi son bulur. Eylül ayından sonra ara sıra büyükleri görülür. Özellikle kötü havalarda kıyılara yaklaşırlar. Lambukalar çok avcı balıklardır. Büyük sürüler halinde dolaşıp avlanırlar. Bir … Okumaya devam et

LAMBUKALAR AKYA OLTASINDA KENDI BOYUNDA OLAN PALAMUTA ATLADI

Bu galeri 8 fotoğraf içeriyor.

Lambukalar Akya Oltasında Kendi Boyunda Olan Palamuta Atladı : Adrasan’da güzel bir gün başlangıcında, güneş henüz doğmaya başladığı esnada, sahilde buluşarak tekneye bindik. Adrasan Koyunun ortalarına doğru, yemlik Palamut avı için, Palamut çaparilerini denize bırakarak, dolaşmaya başladık. Adrasan Koyunda bir … Okumaya devam et

YAZILI ORKINOS VE LAMBUKA BOLLUGU ONLARI MUTLU ETTI

Bu galeri 2 fotoğraf içeriyor.

Yazılı Orkinos Ve Lambuka Bolluğu Onları Mutlu Etti : Lambuka Avı Videosu Saat 15.30 da, öğlede sonrası turu için, Adrasan Sahilinde buluşup, tekneye binerek Sulu Ada istikametine gitmeye başladık. Lambuka dönemiydi. Hacivat Burnunu geçmiş, Hurma Koyuna doğru ilerlerken, Palamut çaparisinin bulunduğu takımın kaloması … Okumaya devam et

BUGUN YAZILI ORKINOS VE LAMBUKA AVI GUNU OLDU

Bu galeri 16 fotoğraf içeriyor.

Bugün Yazılı Orkinos Ve Lambuka Avı Günü Oldu : Öğlede sonra 15.30 da Adrasan Sahilinde buluşup, tekneye binerek sahilden 300 m açıldık. Yüzey rapalalarından oluşan yüzey takımlarını denize bırak balık avına başladık. Adrasan Koyunun içinde Akya için yem yapmak amacıyla, 300 … Okumaya devam et

Daha çok galeri | 4 Yorum

KESAT GECEN GUNDE LAMBUKA AVIYLA SEVINDIK

Bu galeri 2 fotoğraf içeriyor.

Kesat Geçen Günde Lambuka Avıyla Sevindik : Balık avına Adrasan Koyunun içinde başladık. Denize açıldıktan 15 dakika sonra iki oltaya aynı anda iki Palamut birden vurdu. Adrasan Koyunun bereketini yaşıyorduk. Oltaları tekrar denize bıraktığımızda, çok dolaşmadan yine oltalara Palamut vurdu. Bu … Okumaya devam et

Lambuka Avı Videosu

Bu galeri 5 fotoğraf içeriyor.

Lambuka Avı Videosu : Şensoy ailesi bizim pansiyonda konaklayıp balık avı turuna çıkmayı gelenek haline getirmişti. Güzel bir Adrasan Sabahında güneş doğarken denize açılıyorduk. Yüzey sırtısı çekerek Pırasalı Ada istikametine hareket ettik. Bir yandan olta çekerken, bir yandan da sohbet edip, çaylarımızı yudumluyorduk. … Okumaya devam et

ADRASANDA LAMBUKA AVI BIR BASKADIR

Adrasanda Lambuka Avı Bir Başkadır : Balık avı turu, tur şekli; yüzey rapalasıyla sırtı çekerek Lambuka avı. Arkadaşlar bizim pansiyonda konaklayıp, balık avı turunu çıkmayı gelenek haline getirmişti. Sabah erkenden Pansiyonun bahçesinde buluşup, Adrasan Sahilinin yolunu tutuk. Güneş doğarken, Adrasan Koyunda … Okumaya devam et